Youtuberzy z kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja promują AliExpress

Platforma ecommerce AliExpress ruszyła z kampanią promocyjną z udziałem polskich youtuberów: z kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja. Za koncepcję oraz koordynację działań odpowiada LifeTube.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Youtuberzy z kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja promują AliExpress

Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta w sklepie internetowym AliExpress. Wykorzystują do tego spersonalizowane kody rabatowe (matura828, bakusiowo828, jelenie828), dzięki którym każdy nowy użytkownik otrzyma 4 dolary zniżki (przy zakupie za minimum 5 dolarów).

Kampania, która wprowadza AliExpress na polski YouTube, potrwa do końca września. Influencerzy opublikowali już pierwsze dedykowane filmy oraz posty w mediach społecznościowych.

Youtuberów zaangażowanych w kampanię subskrybuje obecnie ponad półtora miliona osób. LifeTube odpowiada za stworzenie konceptu kampanii, dobranie profesjonalnych i zasięgowych influencerów oraz koordynację realizacji świadczeń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej