SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zabawnie o grzejniku, czyli wcielenia Purmo

Kampanię reklamową dla marki Purmo przygotowuje agencja San Markos

"Niezawodny, atrakcyjny i doskonale zabezpieczony pozna osobę z ciekawym wnętrzem...". Pierwsze skojarzenie? Niech każdy zachowa je dla siebie. To i inne nawiązujące do ogłoszeń prasowych hasła są elementem kampanii reklamowej grzejników Purmo produkowanych przez firmę Rettig Heating. Od września rusza druga część kampanii outdoorowej. Dowcipne billboardy w charakterystycznym dla marki kolorze pomarańczowym pojawią się w całej Polsce.

Kampanię reklamową dla marki Purmo przygotowuje agencja San Markos. Wrześniowa odsłona kampanii billboardowej ma odświeżyć ciepłe i zabawne skojarzenia z marką Purmo - najlepiej rozpoznawaną marką grzejników w Polsce (według badań rynkowych, markę Purmo zna co czwarty Polak ). "Pozycja Purmo jako lidera na rynku grzejników jest już ugruntowana, dlatego przygotowując kampanię reklamową mogliśmy pokusić się o swobodniejsze podejście do tematu. Zamiast traktować grzejnik jak techniczne, skomplikowane urządzenie spersonalizowaliśmy produkt i umieściliśmy go w świecie zabawy. Hasła reklamowe wykorzystują stylistykę ogłoszeń prasowych, jednocześnie prezentując zalety produktu" - mówi Michał Berger, dyrektor kreatywny w agencji San Markos. Kampania - outdoorowa, w prasie i internecie - dotyczy trzech kategorii produktów marki Purmo: grzejników płytowych, grzejników łazienkowych i wodnego ogrzewania podłogowego (ogrzewanie podłogowe prezentowane jest tylko w reklamach prasowych). Każda kategoria ma swoją kreację - opartą na tej samej idei. Hasło "Niezawodny, atrakcyjny i doskonale zabezpieczony pozna osobę z ciekawym wnętrzem..." towarzyszy grzejnikom płytowym. Z kolei hasło "Ciepły i doskonale zbudowany podgrzeje atmosferę długich kąpieli..." dotyczy grzejników łazienkowych. Zaś "Ciepły, solidny i dobrze ułożony pragnie leżeć u twych stóp" to slogan odnoszący się do wodnego ogrzewania podłogowego. Kreacja wykorzystuje nie tylko retorykę ogłoszeń prasowych, czyli charakterystyczne słowa i właściwą ogłoszeniom konstrukcję zdania, ale także graficznie nawiązuje do tej formy przekazu. Na billboardach i w reklamach prasowych hasła są zakreślone czerwonym owalem w sposób, jaki zazwyczaj czytelnicy stron z ogłoszeniami zaznaczają interesujące ich anonse.
"Marka Purmo jest obecna na polskim rynku od 12 lat. Dzięki systematycznym i kompleksowym działaniom w tym czasie zdobyła uznanie i popularność. Dbamy o wysoką jakość naszych produktów, ale także współpracujemy z projektantami i instalatorami szkoląc ich i przekazując pełne informacje po to, by ostateczny użytkownik otrzymał dobry produkt, odpowiednio dobrany i profesjonalnie zamontowany. Dbamy także o wizerunek marki przyjaznej dla klientów, dlatego też zdecydowaliśmy się kampanię dowcipną, która opisuje markę Purmo w niebanalny sposób" - mówi Emilia Dudek, kierownik działu marketingu w firmie Rettig Heating.
 Pierwsza część kampanii outdoorowej została zrealizowana w kwietniu. Druga odsłona ma miejsce we wrześniu. Towarzyszą jej systematycznie prowadzone działania reklamowe w prasie     i internecie, a także działania z zakresu marketingu bezpośredniego.

Dołącz do dyskusji: Zabawnie o grzejniku, czyli wcielenia Purmo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl