SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żabka reklamuje hot dogi bez mięsa (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej sieci dyskontów Żabka promowane są m.in. bezmięsne hot dogi oraz dania gotowe Szamamm.

Nowe spoty są utrzymane w konwencji serii reklam pod hasłem „Żabka - mały wielki sklep”, pokazują kolejne zabawne scenki z udziałem klientów i pracowników tych sklepów.

Reklamowane są promocje cenowe, które będą obowiązywały przez najbliższe dwa lub cztery tygodnie. Dotyczą one m.in. bezmięsnych hot dogów oraz dań gotowych Szamamm.

Żabka Polska podkreśla, że bezmięsne hot dogi są tworzone z surowców roślinnych: białka grochu, białka ziemniaczanego, oleju rzepakowego oraz przypraw. Nie zawierają dodatku glutaminianu sodu, fosforanów i konserwantów.

Hot dogi są dostępne we wszystkich sklepach sieci Żabka w całej Polsce. W ofercie Żabka Café dostępne są sosy (bez składników pochodzenia zwierzęcego): musztarda słoneczna, ketchup łagodny Heinz, musztarda bbq Heinz oraz sos paprykowy Sriracha.

- Rozwijamy się dla naszych klientów zauważając zmieniające się trendy w żywieniu. Coraz więcej osób z różnych względów, decyduje się na ograniczenie czy całkowitą rezygnację z mięsa w swojej diecie. Stworzyliśmy bezmięsną wersję hot doga jako alternatywę dla wszystkich, którzy chcą zjeść popularną pożywną przekąskę na ciepło bez mięsa, na bazie składników roślinnych - komentuje Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w Żabka Polska.

 

Poprzednie spoty Żabki pokazywały m.in. klienta przychodzącego do tego sklepu w kapciach oraz grupę klientów umawiających się na wspólne oglądanie meczu.

 

Działania reklamowe sklepów Żabka są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie. Za kreację reklam Żabki od 2015 roku odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry. Niedawno Żabka Polska bez rozstrzygnięcia zakończyła przetarg na obsługę reklamową.

W połowie grudnia ub.r. Żabka Polska uruchomiła swój sklep nr. 6 tys. - W 2019 roku otworzyliśmy 650 nowych sklepów, zmodernizowaliśmy ok. 1,6 tys. placówek. Co ważne rozwijamy się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców. W tym roku otworzyliśmy sklepy w 36 miejscowościach, w których wcześniej nas nie było - wyliczył prezes firmy Tomasz Suchański.

Dołącz do dyskusji: Żabka reklamuje hot dogi bez mięsa (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl