SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Zaczynamy dobry dzień' w kampanii Mlecznego Startu (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamowa zupy Mleczny Start. Akcja pod hasłem "Zaczynamy dobry dzień" jest skierowana do matek z dziećmi.

Startująca właśnie akcja reklamowa zupy mlecznej Mleczny Start podkreśla, że zawiera ona witaminy i składniki mineralne zapewniające dzieciom energię na cały dzień. Kampania produktu - stworzonego w ramach Partnerstwa dla Zdrowia przez Instytut Matki i Dziecka, Danone i Lubellę, a dostępnego w sieci Biedronka - jest skierowana zarówno do dzieci, jak i ich matek.



Akcja pod hasłem "Zaczynamy dobry dzień" od 21 września jest prowadzona w stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca roku - przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Zaczynamy dobry dzień' w kampanii Mlecznego Startu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl