SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zagadkowa kampania Motoroli

Motorola rozpoczęła w Polsce interaktywną kampanię promującątelefon Motorazr2 V8. Pomysł kampanii opiera się na tym, cowyróżnia ten model ze słynnej linii "brzytew", na niezwykle ostrymprofilu telefonu.

W 8 największych miastach Polski w uczęszczanych miejscachpojawił się teaser. Na słupach ogłoszeniowych i citylightachzostały umieszczone plakaty ostrzegające przed bliżej nieokreślonymniebezpieczeństwem, zachęcające do przekazania tej wiadomości innymi wejścia na stronę www.motorazr.org.

- Po działaniach ATL-owych rozpoczęliśmy kolejny etap działańskierowanych zwłaszcza do młodych i aktywnych. Projekt kampanii -tajemnicze plakaty, film wiralowy i konkurs na wysyłanie ostrzeżeń- najlepiej oddaje charakter tego telefonu: ostrego zarówno podwzględem wzornictwa jak i rozbudowanych funkcji multimedialnych -mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na regionEuropy Środkowo-Wschodniej.

Kampania wspierana jest dużym, interaktywnym konkursem orazobecnością na największych polskich portalach: Onet.pl, WirtualnejPolsce, Interii i Gazeta.pl. Dodatkowo promocja jest widoczna nakomunikatorach Tlen.pl i Gadu Gadu oraz w serwisach tematyczniezwiązanych z telefonią komórkową i w wyszukiwarce Google.

Po części teaserowej kolejnym etapem promocji jest rozwiązaniezagadki w postaci nowych plakatów ze zdjęciem bohatera całejakcji.

Kampania została przygotowana przez agencję Ogilvy Action. Zkolei zakup mediów zaplanował dom mediowy MindShare. Łączniepojawiło się ponad 500 citylightów oraz 12 tysięcy plakatów.Kampania internetowa potrwa do końca miesiąca.

Dołącz do dyskusji: Zagadkowa kampania Motoroli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl