Zakochani w Paryżu w kampanii Balenciaga

Dom mody Balenciaga zaprezentował kampanię reklamową kolekcji jesień-zima 2019/2020. Ambasadorami akcji zostały prawdziwe pary na co dzień mieszkające w Paryżu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Hiszpański dom mody Balenciaga stawia w swojej komunikacji marketingowej na naturalność. W akcji promującej kolekcję jesień-zima 2019/2020 pojawiły się autentyczne, zakochane pary, które na co dzień żyją w stolicy Francji.

Na potrzeby kampanii pary zostały zarejestrowana na filmie z kamer miejskich.

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol