Żaneta Gotowalska odchodzi z naTemat.pl

Dziennikarka Żaneta Gotowalska z końcem marca opuści serwis naTemat.pl (Grupa naTemat). Nie zdradza jeszcze, co będzie robić od kwietnia.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Żaneta Gotowalska odchodzi z naTemat.pl
Żaneta Gotowalska, fot. Mateusz Skwarczek

„Marzec to ostatni miesiąc mojej pracy w @natematpl. To był rok ciekawej współpracy z fantastycznym zespołem. Od 1.04 czas na nowe wyzwania, o których wkrótce” - napisała dziennikarka Żaneta Gotowalska na Twitterze.

W rozmowie z portalem WirtualneMedia.pl Gotowalska potwierdziła, że zostaje w branży. - Jeszcze nie zdradzam nowego miejsca - dodała.

Gotowalska do naTemat.pl dołączyła w kwietniu ub.r. Pełniła tam funkcję dziennikarki i wydawczyni. Wcześniej przez niemal trzy lata pracowała w „Gazecie Wyborczej”. Przez sześć lat związana była z Ringier Axel Springer Polska – kolejno jako młodsza redaktorka Onet Wiadomości, redaktorka tego działu, szefowa sekcji newsowej Noizz.pl i wydawczyni tego serwisu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/beata-pieniazek-osinska-natemat-zdrowie,7170022466864769a ##

Według wyników badania Mediapanel w lutym br. stronę główną naTemat.pl odwiedziło 428,3 tys. użytkowników, z których każdy korzystał średnio przez 7 minut i 32 sekundy.

W 2020 roku trzy spółki zarządzające serwisami Grupy naTemat zanotowały łącznie wzrost przychodów o 24,7 proc. do 12,19 mln zł, a ich zysk netto zwiększył się z 1,43 do 2,15 mln zł. Zdecydowanie największa z nich firma Glob360 nie wypłaci dywidendy, jej udziałowcy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk 1,65 mln zł zysku netto przeznaczyli na kapitał zapasowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media