265 tys. widzów debiutu paradokumentu „Zapisane w gwiazdach” w TVN

Pokazany w czwartek popołudniu w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Zapisane w gwiazdach” oglądało średnio 265 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
265 tys. widzów debiutu paradokumentu „Zapisane w gwiazdach” w TVN
„Zapisane w gwiazdach”; fot. TVN

W czwartek, 7 września br. o godz. 16.50 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego serialu paradokumentalnego „Zapisane w gwiazdach”. Średnia widownia jego emisji wyniosła 265 tys. osób. Przełożyło się to na 3,86 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,79 proc. w grupie 16-49 oraz 5,55 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę odcinek śledziło 752 tys. osób w grupie 4+.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/detektywi-pati-tvn-ilu-widzow-ogladalo-debiut,7169486858758273a ##

W każdym odcinku cyklu widzowie oglądać mogą historię innych bohaterów. Pierwszy sezon serialu będzie się składać z 24 odcinków.

Emisja dwa razy w tygodniu od 7 września

Kolejne odcinki cyklu „Zapisane w gwiazdach” będzie można oglądać w TVN w czwartki i piątki o godz. 16.50.

Zdjęcia do „Zapisane w gwiazdach” realizowane były kilka miesięcy temu. Za realizację  projektu odpowiada Constantin Entertainment Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jury-top-model-12-tvn-uczestnicy-kto-wygra,7169487366813825a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu