SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

974 tys. widzów debiutu „Zawsze warto”. „Starsza pani musi fiknąć” z 1,24 mln

Pokazany w środę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego serialu „Zawsze warto” oglądało średnio 974 tys. widzów. Debiut programu „Starsza pani musi fiknąć” w TVN miał 1,24 mln oglądających, a „Gabinet numer 5” w telewizyjnej Czwórce zainteresował 598 tys. osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Weronika Rosati, Julia Wieniawa i Katarzyna Zielińska Article

W środę, 4 września br. o godz. 21.10 Telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek nowego serialu „Zawsze warto”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 974 tys. osób. Przełożyło się to na 7,08 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 2,43 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 985 tys., a w 16-59 - 1,39 mln).

Nowy serial Telewizji Polsat „Zawsze warto” produkuje Akson Studio. Fabuła produkcji koncentruje się na trzech różnych kobietach - prawniczki, gospodyni domowej i dziewczyny do towarzystwa - które poznały się w dramatycznych okolicznościach, a ich losy nierozerwalnie się ze sobą splotły. Role te grają: Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati.

Tego samego dnia o 21.30 TVN wyemitował pierwszy odcinek nowego programu „Starsza pani musi fiknąć”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,24 mln widzów (RCH - 3,15 mln). Przełożyło się to na 9,65 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 11,11 proc. w grupie 16-49 oraz 10,01 proc. w grupie 16-59.

„Starsza pani musi fiknąć” to polska wersja brytyjskiego formatu „50 Ways to Kill Your Mammy”. W programie udział biorą matki (lub w niektórych przypadkach ojcowie) wraz ze swoim znanym dzieckiem albo dziecko ze znanym rodzicem. W 8-odcinkowym projekcie TVN wzięli udział: Magda Gessler, Joanna Krupa, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski, Paweł Fajdek, Tomasz Szczepanik, Joanna Jędrzejczyk oraz Anna Dereszowska.

Z kolei o 21.35 w telewizyjnej Czwórce zadebiutował serial „Gabinet numer 5”. Premierę tę śledziło 598 tys. widzów (RCH - 1,43 mln). Przełożyło się to na odpowiednio 4,65 proc., 4,39 proc. oraz 5,07 proc. udziału.

„Gabinet numer 5” to 13-odcinkowy serial, który dla Czwórki realizuje ATM Grupa. Akcja produkcji rozgrywa się w małym miasteczku Bolesna, gdzie w miejscowej przychodni przecinają się drogi bohaterów - lekarzy, pracowników ośrodka, pacjentów i okolicznych mieszkańców.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 974 tys. widzów debiutu „Zawsze warto”. „Starsza pani musi fiknąć” z 1,24 mln

29 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alecsandro
pewnie kasa z reklam zwróci w obu przypadkach koszty produkcji , ale niecały milion tak nachalnie promowanego serialu to klapa ( chyba wliczona , bo starcie z na dobre i na złe było nie do wygrania ) , to drugie też mocno reklamowane i też cienko
38 5
odpowiedź
User
Widz
No to mecz siatkówki na Jedynce i seriali Dwójki znokautowały serial Polsatu. :lol:
37 8
odpowiedź
User
WDDD
A ile miał Nasz Nowy Dom emitowany o 20:05? Czy wynik był lepszy niż miały zwykle odcinki czwartkowe?
12 6
odpowiedź
User
Józef Piłsudzki
Gabinet nr 5 to trochę czarny koń. Zero nachalnej promocji, a miał tylko o 300 tys. widzów mniej od Zawsze warto, lecącego na znacznie potężniejszej stacji.
38 2
odpowiedź
User
Józef Piłsudzki
Przepraszam, o niecałe 400 tys. mniej ;)
20 1
odpowiedź