Zemsta Daniela O.

9 września ruszyła wspólna akcja promocyjna grupy 17 rozgłośni regionalnych Polskiego Radia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Zemsta Daniela O." to szesnastoodcinkowy program radiowy, który emitowany będzie w porannym paśmie we wszystkich stacjach należących do grupy. Jest to element wspólnych działań, mających na celu tworzenie spójnego wizerunku regionalnych stacji publicznych. Emisji programu towarzyszyć będzie prasowa kampania reklamowa oraz autopromocja antenowa.

- Audytorium 17 to spółka zawiązana niewiele ponad rok temu przez wszystkie 17 rozgłośni regionalnych polskiego radia. Pierwotnym jej celem było stworzenie jasnej reprezentacji całej grupy w rozmowach na temat powołania Polskich Badań Radiowych. Audytorium 17 miało być udziałowcem PBR. Jak wiadomo rozmowy na temat standardu badań radiowych zakończyły się fiaskiem, choć A17 nadal w imieniu rozgłośni regionalnych negocjuje z KBR możliwość współfinansowania badań realizowanych obecnie przez SMG/KRC - mówi nam Krzysztof Soska, Prezesa Zarządu Audytorium 17.

- Właściciele spółki doszli jednak szybko do wniosku, że warto rozszerzyć zadania podmiotu, który powołali o inne wspólne przedsięwzięcia. Chodzi tu przede wszystkim o wspólną ofertę reklamową, produkowanie programów radiowych na rzecz całej grupy - dodaje Soska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały