ZenithOptimedia Group z budżetem mediowy Santander Consumer Banku

Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę Santander Consumer Banku w zakresie planowania i zakupu mediów. O zlecenie starały się jeszcze cztery inne domy mediowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

ZenithOptimedia Group będzie nie tylko planować i kupować media na potrzeby działań reklamowych Santander Consumer Banku, lecz również przygotowywać analizy rynkowe i monitorować działania reklamowe konkurencji. Za obsługę banku będzie odpowiadał zespół Optimedia.

- Jakość rozwiązań zaprezentowanych w trakcie przetargu przez zespół ZenithOptimedia oraz analityczne podejście i filozofia pracy oparta na uzyskiwaniu wysokiego zwrotu z inwestycji w media, były jednymi z kluczowych czynników, które wpłynęły na nasz wybór - argumentuje Wojciech Pysiewicz, dyrektor departamentu marketingu i reklamy w Santander Consumer Banku.

Firmy nie informują, na jak długo podpisały umowę ani które inne domy mediowe brały udział w tym przetargu (koordynowanym przez firmę doradczą Stars).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style