SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zentropy Partners dla MasterCard

23 lutego br. wystartowała MojaKarta.pl, serwis skierowany bezpośrednio do posiadaczy kart płatniczych i tym samym zdecydowanie wyróżniający się przystępnością przekazu spośród innych specjalistycznych vortali z branży finansowej

Inicjatorem przedsięwzięcia jest przedstawicielstwo MasterCard w Polsce, które w odpowiedzi na silne sygnały z rynku, w nowatorski sposób wykorzystało nowe media, by dotrzeć do swoich klientów bezpośrednio, budując z nimi relacje za pośrednictwem Internetu.

Serwis MojaKarta.pl, będący kwintesencją informacji o standardowych kartach płatniczych, takich jak karty kredytowe, debetowe, czy obciążeniowe, jak również prezentujący szeroki wachlarz nowych produktów finansowych oferowanych przez polskie banki (karty co-branded, affinity i biznesowe) jest nieocenionym źródłem informacji zarówno dla osób posługujących się kartami kredytowymi na co dzień, jak i dla tych, którzy w świecie płatności bezgotówkowych dopiero stawiają swoje pierwsze kroki. Charakter edukacyjny strony wzbogacają konkursy i akcje promocyjne organizowane przez MasterCard w Internecie.

Twórcą i siłą napędową serwisu jest Agencja Interaktywna - Zentropy Partners (Grupa McCann Erickson Polska). To kolejny serwis po www.bankowiec.pl przygotowany przez Zentropy dla MasterCarda.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zentropy Partners dla MasterCard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl