SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Od 10 października nowy sezon "Zgłoś remont" w HGTV. Rusza aplikacja mobilna z produktami z odcinków

W HGTV (TVN Discovery Polska) ruszy nowy sezon programu "Zgłoś remont". Krzysztof Miruć jako prowadzący po raz kolejny pomoże w remontach mieszkań. Oprócz nowego sezonu - tego samego dnia - 10 października ruszy aplikacja mobilna Insbay, w której po każdym odcinku widzowie będą mogli sprawdzić produkty z danego epizodu.

Krzysztof Miruć / fot. TVNArticle

Gospodarz formatu Krzysztof Miruć ponownie ma wesprzeć zainteresowanych w remontach mieszkań, wyborze dodatków i odpowiedniej aranżacji salonu czy kuchni.

Podczas oglądania szóstego sezonu na widzów czeka też nowe udogodnienie – za pomocą aplikacji mobilnej  Insbay, która powstała we współpracy z kanałem HGTV będą mogli sprawdzić konkretne produkty, jakie zostały użyte do metamorfozy wnętrz. Będą mogli również kupić artykuły, które pojawiły się w 4. i 5. sezonie „Zgłoś remont”, a od 10 października znajdą się tam także finałowe metamorfozy z najnowszej serii.

- Kanał HGTV inspiruje widzów do pozytywnych zmian w swoim otoczeniu, pokazując najnowsze trendy oraz praktyczne rozwiązania. Zauważyliśmy, że Polacy z dużym zainteresowaniem śledzą historie efektownych metamorfoz w programach remontowych i często pytają o szczegóły dotyczące sprzętów, dodatków, a nawet proszą o informacje związane z dokładnymi kolorami użytych farb. Wychodząc im naprzeciw, zaczęliśmy poszukiwać rozwiązania, które pozwoliłoby w łatwy i efektywny sposób przekierować zainteresowanych bezpośrednio do producentów oraz sklepów online - tłumaczy Monika Pieczyńska, redaktor naczelna kanału HGTV.

Użytkownicy będą mieć dostęp do ponad 600 produktów, możliwość stworzenia własnej wirtualnej przestrzeni, dodawania rzeczy do listy ulubionych oraz tworzenia kolaży. Aplikacja będzie dostępna za darmo w systemach iOS i Android.

Sezon ruszy 10 października, odcinki będą emitowane w soboty o godzinie 22.00.

Insbay tworzą Patrycja Bruź-Soniewicka, Mikołaj Krzemiński i Maciej Szurek. Bruź-Soniewicka wcześniej odpowiadała za rozwój oferty digital w Saatchi & Saatchi w Rosji, potem przez trzy lata zarządzała Saatchi & Saatchi w Polsce. Ostatnio współtworzyła też platformę marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy. Krzemiński i Szurek są twórcami Clotify, polskiego startupu funkcjonującego na rynku koreańskim, który jest częścią prestiżowego programu akceleracyjnego 500startups.

Autorem identyfikacji wizualnej Insbay jest Ewelina Gąska. Launch marki wspiera kampania w TV, stworzona przez Ewelinę Gąskę oraz studio Rosenbot, dom produkcyjny ED Commercials i studio Ucho. Za social media odpowiada Agencja Remember.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Od 10 października nowy sezon "Zgłoś remont" w HGTV. Rusza aplikacja mobilna z produktami z odcinków

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mio
Dobry pomysł
odpowiedź
User
x
nikt nie ściągnie tej apki :)
odpowiedź
User
Anitka
Ale trochę te metamorfozy podejrzane, za te pieniądze nikt nie zrobi remontu. Robocizna jest 2-3 razy wyższa w realu.
odpowiedź