Zielona Budka rozpoczyna współprace z Grupą QST

Zielona Budka podpisała z firmą QST Licences należącą do QST Marketing Group długoterminową umowę o współpracy w zakresie produkcji i sprzedaży lodów Hugo.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

QST Licences zajmuje się promowaniem i sprzedażą marki Hugo w Polsce. Umowa dotyczy sublicencji na wykorzystywanie postaci znanych ze świata Hugo – w ofercie lodów Zielonej Budki.

Zielona Budka wykorzysta wizerunek trolla Hugo w serii pięciu najnowszych produktów – powiedziała Dagmara Frysiak Dyrektor ds. Marketingu, Członek Zarządu, Zielona Budka S.A. Chcielibyśmy ofiarować dzieciom nie tylko pyszne lody, ale także przyjemność zabawy z żądnym przygód bohaterem filmów, gier komputerowych i programów telewizyjnych. Seria nowości Zielonej Budki z trollem Hugo to lody impulsowe i familijne. Hugo Agent, lód na patyku łączy smak czekolady z pina coladą, Hugo kubek to lody w kubeczku waniliowo-truskawkowo-kakaowe, natomiast Hugo Skrzynia Skarbów kryje kolekcję 9 sztuk lodów na patyku, zarówno mlecznych, jak i soczyście owocowych. Wśród lodów familijnych znalazły się Hugo - żelkowe szaleństwo – lody o smaku śmietankowo-truskawkowym z kolorowymi żelkowymi misiami i Hugo – czekoladowy odlot – lody o smaku baby banana - kakaowym z dodatkiem czekoladowych gwiazdek i serduszek.

Wybraliśmy do współpracy Zieloną Budkę ponieważ jest to firma przyjazna młodym konsumentom, zapewniająca im bogatą oraz atrakcyjną ofertę lodów. Zieloną Budkę, podobnie jak postać Hugo, zna wielu milusińskich – powiedział Bartosz Bodnar, Wiceprezes Zarządu QST Marketing Group. Jest to jedyny producent lodów w Polsce, który wprowadził do swoich produktów element edukacyjny – patyczki Małego Konstruktora. Zabawa z patyczkami od lodów Kolorowy Odlot, dostępnych w Skrzyni Skarbów Hugo, rozwija wyobraźnię dzieci pozwalając na budowanie różnorodnych konstrukcji, np.: samolotu, wieży Eiffla czy też robota.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu