SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZKDP: Twist rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych

Lipiec 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała większą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł zyskałnajwięcej?

Miesięcznik ''Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w lipcu 2008roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 225 016 egz. (wzrost o 32proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika znajnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na tematsprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się ''Dziewczyna" (Axel SpringerPolska) z wynikiem 152 443 egz. (spadek o 23 proc.) a na trzecim''Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 147 706 egz.(spadek o 11 proc.).

lipiec

20082007
ZKDPSprzedażogólem
Twist225016170431
Dziewczyna152443198154
Fun Club147706132247
Popcorn109589159023
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki8468782083

2008

lipiecczerwiec
ZKDPSprzedażogólem
Twist225016112827
Dziewczyna152443136719
Fun Club147706102133
Popcorn109589123756
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki8468786512

Dołącz do dyskusji: ZKDP: Twist rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl