Złoty i Brązowy Lew dla reklamy marki butów Kiwi (wideo)

Agencja Ogilvy z Chicago zdobyła Złotego i Brązowego Lwa na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017 za reklamę marki pasty do butów Kiwi. Eksperci uznali reklamę za jedną z najbardziej zachwycających na tegorocznym festiwalu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Złoty i Brązowy Lew dla reklamy marki butów Kiwi (wideo)

Inspiracją do stworzenia tej kampanii była dla agencji Ogilvy sztuka, a dokładniej malarstwo i znane portrety.

W kampanii pod hasłem „Portraits Completed” wykorzystano bardzo znane portrety, np. Vincenta Van Gogha, Mona Lisy Leonardo da Vinci. Ale zrobiono to w zabawny i humorystyczny sposób. Dorysowano dolne części sylwetek pokazanych na nich postaci, by w ten sposób pokazać na nich i odpowiednio wyeksponować buty. A obok nich - logo pasty do butów  marki Kiwi.

Agencja zorganizowała dodatkowo wystawę tych obrazów, wzbogacając ją humorystyczną ścieżką dźwiękową, dzięki której udało się sprytnie przetestować narrację marki. Agencja współpracowała też z muzeum, gdzie była wystawa – dzięki specjalnej aplikacji odwiedzający ją mogli zobaczyć w swoich telefonach „wzbogaconą” kolekcję obrazów.

Projekt ten zdobył Złotego i Brązowego Lwa w kategorii Print&Publishing, ale zdaniem ekspertów znacząco wykracza poza reklamę drukowaną.

grafika
grafika
grafika

Reklamy te promowały pastę do butów Kiwi w Chicago.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"