SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany personalne w Stroerze

Nowe twarze i roszady personalne

Jarosław Pawlak objął stanowisko marketing research managera w Ströer Media. Do jego głównych obowiązków należą: prace nad standardem badań reklamy zewnętrznej w Polsce, koordynacja i realizacja badań marketingowych. Pawlak ma bardzo duże doświadczenie- ponad 10 lat pracuje w branży badawczej. Swoje doświadczenie zdobywał w: Demoskop, Taylor Nelson Sofres, Wirtualnej Polsce, a ostatnio w I-metria- pełniąc obowiązki research directora.

Maciej Rojewski, były senior media buyer w Optimediach został account managerem w Ströoer Media. Obecnie Rojewski odpowiedzialny jest za obsługę i zdobywanie nowych klientów dla Ströera

Zofia Mączyńska awansowała z plannera na stanowisko kierownika działu planowania Ströer Media. Do jej głównych obowiązków będą należały bezpośrednie kontakty z klientem podczas planowania kampanii outdoorowych. Z.M pracuje w Ströerze od trzech lat. Wcześniej pracowała w innych firmach reklamy zewnętrznej Mercurius Int., AMS SA i Outdoor Media Services. Pani Mączyńska pokieruje zespołem złożonym z ośmiu pracowników.

Dołącz do dyskusji: Zmiany personalne w Stroerze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl