Zmiany w Axel Springer Polska

Zmiany w Dziale Marketingu Axel Springer Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W związku ze zmianami organizacyjnymi w Dziale Marketingu Axel Springer Polska wydawca zadecydował o utworzeniu nowej komórki: Działu Analiz i Badań Rynku. Jego szefem została Marta Rybicka, dotychczasowa kierownik Działu Badań. - Nasi klienci reklamowi przykładają coraz większą wagę do profilu czytelników. Wychodzimy im naprzeciw - głównym zadaniem nowej komórki jest dostarczenie klientom reklamowym wydawnictwa oraz samemu wydawnictwu pełniejszej informacji o czytelnikach oraz pozycji naszych tytułów na rynku - mówi Beata Mońka, Dyrektor Zarządzający Axel Springer Polska. Jolanta Sagańska, sprawująca do tej pory funkcję zastępcy dyrektora wydawniczego tytułów kobiecych, awansuje na stanowisko dyrektora Działu Badań. Wspólnie z Martą Rybicką będzie odpowiadać za badania rynkowe gazety i czasopism wydawanych przez Axel Springer Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"