SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w Monitoringu Mediów

Zmiana nazwy Wielkopolskiej Agencji Informacyjnej "Press-service"

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. to nowa nazwa Wielkopolskiej Agencji Informacyjnej "Press-service", która ma precyzyjniej oddać charakter i zakres działalności firmy.

Zmieniła się również struktura własnościowa organizacji i powiększony został zarząd firmy, w którego skład weszli:

  • Zbigniew Długi - Prezes
  • Sebastian Bykowski - Wiceprezes
  • Piotr Długi - Wiceprezes

    Firma zacznie od lutego tego roku posługiwać się również nowym logo.

    Przyczyny zmian podaje Prezes spółki Zbigniew Długi:

    Dotychczasowa nazwa przestała w pełni przystawać do wiodącej pozycji firmy w branży monitoringu mediów. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę wizerunku. Nowa nazwa PRESS-SERVICE Monitoring Mediów akcentuje jednoznacznie przyporządkowanie nas do branży oraz bardziej oddaje zasięg naszej działalności.

    Zmiana wizerunku ma podkreślić dynamiczny rozwój, istniejącej od 1969 roku firmy. Jesteśmy ukierunkowani na ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług. Od lat jako pierwsi na rynku wprowadzamy wiele nowoczesnych rozwiązań, które wyznaczają standardy w monitoringu mediów drukowanych i elektronicznych. Chcemy być zdecydowanym liderem w branży, to nasz cel.
  • Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

    Dołącz do dyskusji: Zmiany w Monitoringu Mediów

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl