SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Zmień bank na MultiBank' (wideo)

W telewizji, internecie, prasie i na outdoorze rozpoczyna siękampania reklamowa MultiBanku. Akcja przebiega pod hasłem "Zmieńbank na MultiBank".

Startująca właśnie kampania reklamowa MultiBanku podkreśla jegosprawność w obsługiwaniu klientów. Przekaz pod hasłem "Zmień bankna MultiBank" informuje również, że firma zwraca klientom opłatę zaprowadzenie konta. - Zachęcamy do przełamania przyzwyczajeń izmiany partnera finansowego na sprawnie działający bank z wysokąjakością obsługi - opisuje Wojciech Bolanowski, dyrektormarketingu MultiBanku.




Akcja od 9 listopada jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2,TVP Info, TVN, TVN24, TVN CNBC Biznes, TVN TURBO, TVN Style, TVNWarszawa, Discovery Channel, Discovery Travel and Living, AnimalPlanet, Discovery Word, Discovery Science, National Geographic,AXN, Travel Channel, VH1, TV Puls, ZoneEuropa, Hallmark, Canal+,Canal+Sport, Planete, Club, kuchnia.tv, FoxLife, Superstacja,Polsat Sport, Polsat Sport Extra), prasie (Gazeta Wyborcza,Polityka, Newsweek, Forbes, Wprost, wydania regionalne DziennikPolska the Times, Dziennik Polski, Dziennik Wschodni, Echo Dania,Express Bydgoski, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, GazetaPomorska, Gazeta Współczesna, Głos Dziennik Pomorza, KurierSzczeciński, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Nowości, Echo Miasta,Kurier Południowy), internecie (Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl,TVN24.pl, WP.pl, Nasza-klasa.pl, OnetLajt.pl, Bankier.pl, Money.pl,o2.pl, Google.pl), na outdoorze (siatki wielkoformatowe, backlightyi centra Biznesu w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi,Trójmieście, Katowicach i Szczecinie) oraz w placówkach MultiBanku(witryny wyklejone folią one-way vision).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 10 grudnia - przygotowałaagencja reklamowa Just, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: 'Zmień bank na MultiBank' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl