SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zszafydoszafy.pl - nowy serwis modowo-zakupowy dla kobiet

W sieci ruszył nowy serwis dla kobiet Zszafydoszafy.pl, który oferuje możliwość sprzedaży lub wymiany garderoby, a także zawiera artykuły poświęcone modowym trendom oraz narzędzia społecznościowe.

Zszafydoszafy.pl - nowy serwis modowo-zakupowy dla kobiet

Po zarejestrowaniu się w serwisie Zszafydoszafy.pl internautki mogą wymieniać się między sobą bądź sprzedawać ubrania, obuwie, torebki oraz dodatki i akcesoria. Rejestracja jest darmowa, a użytkowniczki nie płacą żadnych prowizji od przeprowadzonych transakcji.

Zgromadzone na stronie artykuły zostały podzielone według dwóch głównych kategorii: "Kobieta" oraz "Dziecko". W ramach każdej z nich dostępne są kategorie szczegółowe, a dodatkowo artykuły kategoryzowane są według marki, rozmiaru, koloru i rodzaju proponowanej transakcji (sprzedam, wymienię, oddam za darmo). Wszystkich kategorii jest łącznie kilkaset.

Zszafydoszafy.pl został również wyposażony w funkcje "Przymierzalni" i "Garderoby", które dają możliwość przymierzenia i dopasowania ubrań, a także zaprezentowania własnych stylizacji.

Witryna została także wzbogacona o funkcje, które służą budowaniu społeczności osób o podobnych zainteresowaniach: forum, wewnętrzny system komunikacji czy geolokalizację. Ponadto regularnie pojawiają się artykuły poświęcone modzie.

Pomysłodawcą i właścicielem Zszafydoszafy.pl jest Krzysztof Kobylarz, media manager w Interia.pl. Serwis przygotowała krakowska agencja Openform.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zszafydoszafy.pl - nowy serwis modowo-zakupowy dla kobiet

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
moze te ubranka fotografowac na wieszaku/w pionie
to nie beda tak pogniecione i tajemnicze w formie,
spolecznosc o podobnych zainteresowaniach ...
w sklepie to sie nazywa konkurencja do towaru :))
odpowiedź