SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Żywiec wsparty loterią konsumencką "W Ż wygrywaj codziennie"

Grupa Żywiec rozpoczęła promocję konsumencką, która wspiera wszystkie warianty piwa Żywiec. Nagrodami w akcji, która trwa do połowy sierpnia br. są m.in. 10 000 zł, podwójne zaproszenia na finałowy koncert Męskiego Grania, słuchawki JBL, głośniki bezprzewodowe JBL oraz karty prezentowe i rabatowe do sklepu empik.com.

Article

W promocji biorą udział wszystkie piwa marki Żywiec, które pod kapslem lub zawleczką mają 12-cyfrowy kod alfanumeryczny. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie zywiec.com.pl lub w komunikatorze Messenger. Loteria wystartowała 15 kwietnia br., a sprzedaż promocyjna prowadzona będzie do 15 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

W loterii „W Ż wygrywaj codziennie” do zdobycia jest w sumie 187 698 nagród. Codziennie wygrać można 10 000 zł oraz nagrody rzeczowe: podwójne zaproszenie na finałowy koncert Męskiego Grania w Żywcu (w formie e-biletu), słuchawki JBL, głośnik bezprzewodowy JBL, vouchery prezentowe o wartości 30 zł i e-kody rabatowe o wartości 10 zł do sklepu empik.com.

- W tym roku z okazji dziesiątej edycji trasy Męskie Granie odbywa się pod hasłem Ż muzyką, co przejawiać się będzie w różnych aspektach naszej komunikacji - mówi Ewa Kierlik, marketing manager marki Żywiec.

Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiedzialna jest agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja Just. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

W drugiej połowie marca br. Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię piwa Żywiec, w której pojawili się lokalni browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej.

Na początku kwietnia br. z kolei do sprzedaży trafiło nowe bezalkoholowe piwo Żywiec Białe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Żywiec wsparty loterią konsumencką "W Ż wygrywaj codziennie"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl