At Media sprzedaje reklamy w iplex.pl

Od 1 lutego 2011 roku spółka At Media rozpoczyna sprzedaż na wyłączność powierzchni reklamowej w serwisie iplex.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Iplex.pl działa od lutego 2008 roku i oferuje bezpłatny dostęp do blisko 2 tys. materiałów filmowych – w tym komercyjnych hitów, jak „Hurt Locker”, ”Lektor” czy „The Box”. Powierzchnia w serwisie będzie sprzedawana w ramach pakietu @VOD. Zawiera on szereg stron, na których użytkownicy mogą oglądać filmy, seriale, teledyski, produkcje własne. Broker oferuje reklamę wideo na stronach: AXN.pl, AXNscifi.pl, MTV.pl, VIVA-tv.pl, ComedyCentral.pl, TVS.pl, Kuchnia.tv, Domo.pl oraz witrynach dziecięcych Disney.pl, DisneyXD.pl, Nick.com.pl, ZIgZap.pl. Wraz z włączeniem do oferty At Media serwisu iplex.pl, średnia miesięczna ilość odtworzeń materiałów VOD na stronach obsługiwanych przez brokera wzrosła do 8 mln (dane Gemius Stream, Omniture, Dart, 11.2010).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii