AutoCentrum.pl w Ad-Vice

Serwis AutoCentrum.pl rozpoczął współpracę z siecią reklamową Ad-Vice. Został włączony do jej pakietu motoryzacyjnego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dzięki dołączeniu AutoCentrum.pl miesięczny zasięg pakietu motoryzacyjnego Ad-Vice wzrósł do 1,75 mln użytkowników. Serwis ten w październiku ub.r. odwiedziło bowiem prawie 1,1 mln real users, wykonując ponad 20 mln odsłon (zobacz pełne wyniki Megapanelu za ten miesiąc). Poprzednio AutoCentrum.pl współpracowało z Ad.Netem. Do pakietu motoryzacyjnego Ad-Vice w ostatnim czasie dołączyły też serwisy autowizja.pl i speed-zone.pl.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu