Avocados From Mexico wykorzystuje blokchain w kampanii na Super Bowl

Avocados From Mexico w działaniach marketingowych z okazji Super Bowl po raz pierwszy wykorzystuje technologię blokchain.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Avocados From Mexico stworzyła kampanię we współpracy z partnerem technologicznym Vatom Labs. Platforma oferuje tworzenie wirtualnych portfeli z tokenami (tzw. Vatoms).

Avocados From Mexico przygotowała dla fanów zabawę na kształt wirtualnej loterii. Od 16 stycznia do 3 lutego (dnia finału Super Bowl) udostępnia fanom tokeny, które należy gromadzić w wirtualnym portfelu  na stronie Vatom Labs. każdy token to szansa na wygranie nagrody pieniężne w wysokości 30 tys. dolarów.

Informacje o wypuszczeniu nowych tokenów publikowane są w kanałach społecznościowych marki.

To nie koniec - fani firmy mogą rywalizować na Twitterze o oryginalny diadem wart 2745 dolarów. Aby wziąć udział w grze, należy zamieścić tweeta o awokado i kampanii marki, z użyciem hashtagu #AvoNetwork.

Reklamy Avocados From Mexico

Avocados From Mexico jest znane z przygotowywania oryginalnych kreacji reklamowych na Super Bowl, które dla amerykańskich marketerów jest jednym z najważniejszych dni w roku.

Po finale ligi futbolu amerykańskiego w 2017 roku marka dzięki swojej reklamie najbardziej zyskała w oczach konsumentów (badanie YouGov BrandIndex). Rok później przygotowała jedną z oryginalniejszych reklam, w której autoironicznie promowała awokado jako "lek na cale zło".

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"