AXA reklamuje ubezpieczenia, inwestycje i emerytury

W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze startuje wizerunkowa kampania reklamowa AXA Polska. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa AXA Polska podkreśla, że firma ta oferuje ubezpieczenia, inwestycje i emerytury. Akcja opiera się na przekazie linii życia człowieka, wokół której są skupione elementy oferty AXA. Kampania jest skierowana do klientów indywidualnych, którzy chcą pomnażać swoje oszczędności.

grafika

Akcja obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVN24, kanały z pakietu At Media, Discovery, Polsat Sport, Polsat 2), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Newsweek”, „Przekrój”, „Wprost”), internet (m.in. Google, Onet.pl, Gazeta.pl) oraz outdoor (GOP, Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin). Kreację kampanii – zaplanowanej na sześć tygodni – przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu