„Bądź spokojny o swój komfort” w kampanii nowej Škody Superb (wideo)

W telewizji, prasie, internecie, kinach i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji Škody Superb. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania nowej wersji Škody Superb podkreśla, że dzięki przemyślanym rozwiązaniom samochód ten zapewnia maksymalną wygodę podczas wszystkich spędzonych w nim chwil.

Reklamy zaznaczają, że jest to o tyle ważne, że w czasie całego życia w aucie spędza się dużo czasu: w sumie aż 3 lata, z czego tylko na czerwonym świetle 6 miesięcy.

Akcja jest prowadzona pod hasłem „Bądź spokojny o swój komfort”.

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet (oprócz reklam - konkurs „Komfortomierz” na facebookowym fanpage’u Škody), prasę, kina oraz outdoor.

grafika

Kreację kampanii (w tym adaptację globalnego spotu) przygotowała agencja Opcom, aktywności w social media realizuje agencja Kalicińscy.com, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+