Bakuś reklamowany z formułą zrównoważonego rozwoju (wideo)

Ruszyła właśnie kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży serków Bakuś (Bakoma) w wersji z formułą zrównoważonego rozwoju. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Macroscope OMD i BrandLab.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bakuś w nowej wersji został wzbogacony o wapń, witaminę D i kwas DHA omega-3, co w komunikacji produktu jest określane jako formuła zrównoważonego rozwoju. Serki od końca kwietnia są dostępne w pięciu różnych smakach (waniliowym, truskawkowym, czekoladowym, biszkoptowym oraz wafelkowym), w opakowaniach o pojemności 90 g i wielopakach.

Nową wersję Bakusia wspiera kampania reklamowa w telewizji (stacje ogólnokrajowe) oraz prasie (magazyny kobiece, m.in. „Przyjaciółka”, „Olivia” i „Claudia, czasopisma parentingowe: „Mamo to ja”, „Mam dziecko”, „Twoje Dziecko” i „Dziecko i Przedszkolak”, magazyny handlowe, m.in. „Wiadomości Handlowe” i „Poradnik Handlowca”). Pod koniec kwietnia udostępniono też nową odsłonę serwisu Bakusie.pl. - W reklamach skupiliśmy się na uwypukleniu wpływu formuły zrównoważonego rozwoju na rozwój zarówno intelektualny, jak i fizyczny dzieci - opisuje Marek Woś, brand manager w Bakomie.

Kreacją spotów telewizyjnych zajęła się agencja HandMade, planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Macroscope OMD, a za działania public relations i doradztwo komunikacyjne odpowiada agencja BrandLab.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele