W spocie Radosław Kotarski opowiada o tym, że słoneczniki odwracają się w stronę słońca, żeby szybciej rosnąć. Porównuje to do promocji na koncie oszczędnościowym Profit, w ramach której nowe środki w wysokości do 100 tys. zł przez 92 dni są oprocentowane na 2,7 proc. w skali roku (a powyżej tej kwoty na 1,1 proc.).
Obecna odsłona promocja potrwa do 16 listopada.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bank-millennium-fuzja-eurobank-klienci-konta-i-kredyty-w-jednym-systemie-koniec-marki-eurobank,7170834388281473a ##
W poprzednich kampaniach Banku Millennium promowano 360° (Radosław Kotarski opowiadał o balonach) i aplikację mobilną (spot pokazywał kifesurferów).

Działania reklamujące Bank Millennium obejmują telewizję (kanały główne i wybrane stacje tematyczne) oraz internet.
Za kreację reklam odpowiada agencja Change Serviceplan, za działania w internecie - Carat Poland, a za planowanie i zakup mediów - Initiative Media Warszawa.











