Bank Millennium reklamuje Dobre Konto. Chce zdobyć 200 tys. nowych klientów

18 lutego rusza kampania reklamowa Dobrego Konta w Banku Millennium. Akcję – obejmującą telewizję, radio, prasę i internet – przygotowały firmy Mather Communications i Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Dobrego Konta, które wprowadził właśnie do swojej oferty Bank Millennium (więcej o tym koncie), podkreśla, że posiadacze takiego rachunku będą otrzymywać 3 proc. zwrotu wartości wydatków dokonanych kartą. Należy jedynie wpłacać na konto co najmniej 1 tys. zł miesięcznie. - Bank Millennium liczy, że dzięki nowej ofercie konta osobistego pozyska 200 tys. klientów detalicznych do końca tego roku, poinformował prezes Bogusław Kott.

 

grafika

W kampanii będą wykorzystywane dwa spoty telewizyjne. Natomiast kreacje outdoorowe będą nawiązywać do lokalizacji, w których pojawią się te reklamy, np. w pobliżu stacji benzynowych. Oprócz telewizji, radia, prasy i internetu akcja obejmie supermarkety (stanowiska informacyjne) oraz oddziały Banku Millennium (plakaty, ulotki i naklejki).

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Mather Communications, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa