"Wprowadź dziecko w świat finansów". Bank Pekao promuje PeoPay Kids

Bank Pekao ruszył z promocją pakietu PeoPay Kids - rozwiązania finansowego, ułatwiającego wprowadzenie dziecka w świat finansów. Działania przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Sales&More, Digital Kingdom, Fullsix Media, Lucky Luciano i Prodigious.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Wprowadź dziecko w świat finansów". Bank Pekao promuje PeoPay Kids

W nowej kampanii Bank Pekao przekonuje rodziców, że warto od małego uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania. PeoPay Kids pozwala najmłodszym na tworzenie skarbonek w ramach konta oszczędnościowego Mój Skarb, by odkładać w nich pieniądze na wybrane przez siebie cele. Mogą też zrealizować przelew z bezpłatnego Konta Przekorzystnego lub doładować telefon.

Rodzice lub opiekunowie  z poziomu swojej bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay mogą dyskretnie nadzorować finanse swojej pociechy oraz zasilić jej konto. W ramach PeoPay KIDS dziecko może też bezpłatnie korzystać z własnej karty płatniczej, dzięki której dokona płatności w sklepach oraz wypłaci gotówkę - limit takich transakcji również ustala rodzic.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spot-pekao-bierz-zycie-za-rogi-zloty-bankier-nagroda ##

Pekao promuje PeoPay Kids

Kampania promująca PeoPay Kids będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Bank Pekao wystartuje z 30-sekundowym spotem, który przedstawia korzystającą z aplikacji bohaterkę reklamy. W wirtualnej skarbonce dziewczynka uzbierała na rower i wybrała się z tatą po jego zakup.

W sklepie jednak wpada jej w oko atrakcyjniejszy, ale i droższy rower. Ponieważ nie ma wystarczających środków, staje przed poważnym dziecięcym dylematem, skąd wziąć resztę brakujących pieniędzy, aby zrealizować swoje marzenie.

- W reklamie pokazaliśmy, że w aplikacji PeoPay KIDS dziecko może zarządzać środkami między poszczególnymi skarbonkami. Podkreśliliśmy tym samym, jak w kwestii finansów dzieci ważna jest nauka dokonywania samodzielnych wyborów i brania za nie odpowiedzialności. To kontynuacja kampanii ”Bierz życie za rogi”, gdzie przedstawialiśmy nietuzinkowe osiągnięcia bohaterów. Tu postawiliśmy na nieco inną formę, czyli fabularny scenariusz z rezolutną dziecięcą bohaterką, która realizuje oszczędnościowe cele oraz sprawnie posługuje się kartą - mówi Jorge Sánchez Klosiński, dyrektor biura marketingu w Banku Pekao.

Kampania potrwa do końca sierpnia br.

Reklama będzie także wyświetlana w kinach w całym kraju przed filmami familijnymi oraz w kinach letnich w wakacyjnych miejscowościach. W sierpniu Pekao zamieni w telewizji dłuższy spot na dwie 15-sekundowe reklamy. Kampania obejmie również 8-sekundowy telewizyjny spot sponsorski, działania w internecie i mediach społecznościowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pekao-podpisywanie-dokumentow-profilem-zaufanym-i-e-dowodem ##

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny i realizację kampanii PeoPay Kids odpowiada Saatchi & Saatchi IS. Za digital i performance marketing odpowiada agencja Sales&More, za działania social media Digital Kingdom, a za zakup mediów Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Paweł Borowski, autorem zdjęć był Arek Tomiak, nad scenografią czuwała Daria Dwornik, a nad kostiumami - Anna Imiela-Szcześniak. Spoty reklamowe zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Za postprodukcję odpowiadał Prodigious.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online