Bank Pocztowy wprowadził nową lokatę

Bank Pocztowy wprowadził do swojej oferty nową lokatę progresywną Coraz więcej 7M.  Zmianie uległo oprocentowanie innych depozytów oferowanych przez Bank.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Lokata Coraz więcej 7M zakładana jest na okres 7 miesięcy. Jest to lokata progresywna, jej oprocentowanie rośnie w każdym miesiącu obowiązywania, osiągając 4,50% w ostatnim okresie oszczędzania. Średnie oprocentowanie roczne wynosi 3,11%.

Zmianie uległo oprocentowanie kont oszczędnościowych. W przypadku Pocztowego Konta Oszczędnościowego obniżeniu uległa bazowa stopa procentowa, a oprocentowanie wynosi 3% przy kwocie depozytu do 200 tys. zł i 3,5% powyżej tej kwoty. Oprocentowanie Nowego Konta Oszczędnościowego wynosi będzie 0,25%. 

Obniżeniu uległo oprocentowanie lokaty progresywnej Coraz więcej 24M, które średnio wynosi 3,50% w skali roku. Zmienione zostało również oprocentowanie lokaty Coraz więcej 36M, wynoszące obecnie średnio 3,63% w skali roku. Zmiany odnoszą się do lokat otwartych od 20 maja br. Bank zdecydował również o obniżeniu oprocentowania lokat standardowych (w tym oferowanych w sklepie internetowym). Nowe oprocentowanie lokaty 3M to 2,50%, a lokaty 12M - 3,25%.

Równocześnie obniżone zostaje też oprocentowanie lokat wycofanych z oferty (m.in. lokat o stałym oprocentowaniu, lokaty 24M, Lokaty Passa, Lokaty Dynamicznej i lokaty Coraz więcej 6M).

Dla osób poszukujących możliwości wyższego zysku Bank prowadzi subskrypcję produktu strukturyzowanego Światowi Giganci IV wraz z lokatą 3-miesięczną Gigant III, której oprocentowanie wynosi 6%. Potencjalny zysk z produktu może wynieść nawet 15% w skali dwóch lat, w zależności od wyników notowań spółek.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii