Liderem rynku telewizyjnego w lutym 2010 roku była "Jedynka" - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W porównaniu z analogicznym okresem w 2009 roku TVP1 zanotowała spadek udziału w rynku o 2,28 punktu proc. do poziomu 21,34 proc.. Druga w rankingu telewizja TVP 2 straciła 0,30 punktu proc. (15,72 proc.).
Na trzecim miejscu utrzymała się telewizja Polsat, która zanotował spadek o 1,49 punktu proc. (12,96 proc.). Na czwartej pozycji - spadek o 0,54 punktu proc. - znalazła się TVN (12,65 proc.).
W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych - na pozycji lidera utrzymała się TVP 1, duży spadek Polsatu i TVN-u.
W grupie 16-49 (miasta) na pozycji lidera znalazła się “Jedynka”, która zarówno jak TVN zanotowała duży spadek udziału w rynku.












