Bartosz Barański za Radosława Kasyka na czele marketingu Grupy Ströer

Bartosz Barański objął stanowisko dyrektora marketingu Grupy Ströer w Polsce. Zastąpił na nim Radosława Kasyka.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Poprzednio Bartosz Barański piastował w Grupie Ströer stanowisko dyrektora ds. badań. Z branżą badawczą związany jest od 1997 roku. Początkowo zajmował się głównie badaniami rynkowymi telewizji, a od 2001 r. pracował w AMS, gdzie zajmował stanowisko kierownika ds. badań i analiz. W latach 2005-2006 był dyrektorem warszawskiego oddziału domu mediowego Media Concept.

Radosław Kasyk, poprzednio pełniący w Grupie Ströer funkcję dyrektora marketingu, będzie nadal współpracował z firmą przy realizacji wybranych projektów marketingowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela