„Barwy szczęścia” straciły widzów, ale są liderem rynku

Serial „Barwy szczęścia” w jesiennym sezonie gromadzi 3,34 mln oglądających, o 240 tys. osób mniej niż rok  temu. TVP2 w czasie jego emisji pozostaje cały czas liderem całego rynku, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Barwy szczęścia” straciły widzów, ale są liderem rynku
fot. tvp

Emitowane od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05 w TVP2 „Barwy szczęścia” w okresie od 31 sierpnia do 5 października 2015 roku oglądało 3,34 mln osób. Przełożyło się to na 21,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek obyczajowej produkcji wyemitowano 14 września br. Przed telewizorami zgromadził on 3,87 mln oglądających.

Oglądalność „Barw szczęścia” odcinek po odcinku

Widownia „Barw szczęścia” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 240 tys. osób. W okresie od 1 września do 6 października ub.r. serial śledziło średnio 3,58 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 23,10 proc. i 17,33 proc.

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie należy do telewizji TVN, nadającej „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przekłada się na 16,11 proc. udziału w rynku. Dalej plasują się: TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 10,18 proc.) i Polsat (filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Świat według Kiepskich” i „Zdrady”; 9,30 proc. udziału).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/m-jak-milosc-nie-daje-szans-konkurencji-ale-stracilo-300-tys-widzow ##

W grupie komercyjnej Dwójka jest jednak wiceliderem za TVN. Trzeci jest Polsat, a czwarta - Jedynka.

Widownia „Barw szczęścia” na tle konkurencji

„Barwy szczęście” oglądać można w Dwójce od 2007 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 9,06 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"