Bauer Media Group wprowadza usługi marketingu i sprzedaży

Grupa Bauer Media wejdzie w sektor usług marketingowych i sprzedaży. W ramach nowej strategii biznesowej skoncentruje się na rynku małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Bauer chce zaoferować klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw komunikację marketingową oraz możliwość generowania potencjalnych klientów za pomocą kompleksowej obsługi za pośrednictwem portalu umożliwiającego śledzenie, kontrolę i analizę wydajności.

Nową ofertę usług ma zapewnić polska firma Sunrise System, zajmująca się optymalizacją wyszukiwarek internetowych (SEO). Niemiecka grupa jest jej właścicielem od 2013 roku.

Grupa Bauer Media ma zamiar realizować plan przekształcania się z wydawnictwa w wielobranżową spółkę.

- Działalność wydawnicza pozostanie podstawą firmy, ale nadal szukamy możliwości uzupełnienia naszej podstawowej działalności i pobudzenia wzrostu. Rozpoczęliśmy ten proces po raz pierwszy w 2006 roku od przejęcia polskiej stacji radiowej RMF i był kontynuowany po niedawnym przejęciu portali porównawczych w całej Europie. Budowanie usług marketingowych i sprzedażowych dla MŚP stanowi nowy kamień milowy w realizacji tej strategii - komentuje Veit Dengler, członek zarządu Bauer Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem