To kolejny strategiczny krok, który ma umacniać pozycję Bauer Media Outdoor Poland jako lidera transformacji cyfrowej w obszarze Digital OOH.
Dzięki nowemu połączeniu, reklamodawcy zyskują jeszcze szerszy dostęp do cyfrowej sieci ekranów Bauer Media Outdoor Poland poprzez rosnącą liczbę platform Demand-Side Platform (DSP), zintegrowanych już z kluczowymi SSP. Mowa o takich firmach jak Broadsign, Vistar Media, Place Exchange oraz teraz Perion.
Szerszy zasięg, większa elastyczność
Integracja z platformą Perion oznacza rozszerzenie zasięgu i elastyczności w planowaniu kampanii omnichannel. Reklamodawcy mogą realizować precyzyjnie targetowane kampanie oparte na danych, zarówno w Polsce, jak i w całej Europie, wykorzystując zaawansowane możliwości automatyzacji i optymalizacji treści w czasie rzeczywistym.

–Integracja z platformą Perion to kolejny dowód na to, że nie tylko nadążamy za globalnymi trendami w Digital OOH, my je współtworzymy. Dzięki poszerzeniu kanałów dystrybucji, reklamodawcy mają dziś jeszcze większą swobodę dotarcia do odbiorców poprzez preferowane DSP, co pozwala maksymalizować efektywność kampanii i wykorzystać pełen potencjał danych – komentuje Ewa Sadowska, head of product w Bauer Media Outdoor Poland.
Nowe partnerstwo jest kolejnym etapem realizacji strategii Bauer Media Outdoor Poland, której celem jest dostarczanie innowacyjnych, efektywnych i elastycznych rozwiązań reklamowych w ekosystemie DOOH.











