Bauer Media Outdoor Poland współpracuje z platformą Perion

Firma reklamy zewnętrznej Bauer Media Outdoor Poland rozwija swoje możliwości technologiczne. Zdecydowała się na integrację powierzchni reklamowej z kolejnym globalnym partnerem – platformą Perion.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Bauer Media Outdoor Poland współpracuje z platformą Perion
Bauer Media Outdoor Poland

To kolejny strategiczny krok, który ma umacniać pozycję Bauer Media Outdoor Poland jako lidera transformacji cyfrowej w obszarze Digital OOH.

Dzięki nowemu połączeniu, reklamodawcy zyskują jeszcze szerszy dostęp do cyfrowej sieci ekranów Bauer Media Outdoor Poland poprzez rosnącą liczbę platform Demand-Side Platform (DSP), zintegrowanych już z kluczowymi SSP. Mowa o takich firmach jak Broadsign, Vistar Media, Place Exchange oraz teraz Perion.

Szerszy zasięg, większa elastyczność

Integracja z platformą Perion oznacza rozszerzenie zasięgu i elastyczności w planowaniu kampanii omnichannel. Reklamodawcy mogą realizować precyzyjnie targetowane kampanie oparte na danych, zarówno w Polsce, jak i w całej Europie, wykorzystując zaawansowane możliwości automatyzacji i optymalizacji treści w czasie rzeczywistym.

–Integracja z platformą Perion to kolejny dowód na to, że nie tylko nadążamy za globalnymi trendami w Digital OOH, my je współtworzymy. Dzięki poszerzeniu kanałów dystrybucji, reklamodawcy mają dziś jeszcze większą swobodę dotarcia do odbiorców poprzez preferowane DSP, co pozwala maksymalizować efektywność kampanii i wykorzystać pełen potencjał danych – komentuje Ewa Sadowska, head of product w Bauer Media Outdoor Poland.

Nowe partnerstwo jest kolejnym etapem realizacji strategii Bauer Media Outdoor Poland, której celem jest dostarczanie innowacyjnych, efektywnych i elastycznych rozwiązań reklamowych w ekosystemie DOOH.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej