Będzie kampania dotycząca marnowania żywności

Instytut Ochrony Środowiska rozpisał przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za opracowanie strategii oraz realizację kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej problemu marnotrawstwa żywności.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Będzie kampania dotycząca marnowania żywności
fot. Shutterstock.com

Celem zaplanowanej kampanii będzie m.in. zwiększenie świadomości społecznej na temat problemu marnowania żywności, w tym: uświadomienie negatywnych skutków środowiskowych, społecznych i ekonomicznych marnowania żywności oraz ograniczenie ilości marnowanej żywności w gospodarstwach domowych.

Kampania będzie mieć zasięg ogólnopolski. Ma obejmować działania społeczne, aktywności w internecie, w tym w social mediach oraz komunikację public relations.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie strategii kampanii, opracowanie, wykonanie i obsługa strony internetowej projektu wraz z pozycjonowaniem, przeprowadzenie kampanii radiowej i billboardowej, obsługa public relations oraz social media, organizacja dwóch spotkań prasowych, publikacja artykułów sponsorowanych w prasie oraz mailing.

Od zgłaszających się firm wymaga się zrealizowania w ciągu ostatnich trzech lat (lub w okresie działalności, jeśli jest krótszy) co najmniej dwóch usług polegających na przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej wraz z przygotowaniem jej koncepcji kreatywnej o wartości każdej z nich wynoszącej m.in. 400 tys. zł netto. Obie akcje dotyczyć muszą działań social mediach, przeprowadzenia internetowej kampanii reklamowej i działań z zakresu public relations. Oferenci muszą także wskazać co najmniej trzy osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: koordynatora – osobę, która odpowiadała za realizację co najmniej trzech usług wyżej wymienionych kampanii i koordynowała pracę min. trzyosobowego zespołu w przypadku każdej z wykazanych usług, moderatorów (min. dwóch pracujących wymiennie) - każda musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej trzech kampanii informacyjno–promocyjnych, w ramach których odpowiadała za moderowanie treści na kanałach social media.

Z wybraną agencją IOS będzie pracować do końca lipca 2021 roku.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 28 lipca br. jest wpłata 17 tys. zł wadium. Szczegóły przetargu tutaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą