Beko wybiera Digital Natives jako globalną agencję social media

Marka AGD Beko wybrała Digital Natives na globalną agencję social media po przetargu, w którym wzięło udział sześć agencji. Współpraca obejmie trzy kluczowe marki: Beko, Hotpoint i Whirlpool.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Beko wybiera Digital Natives jako globalną agencję social media
Kadr z reklamy Beko

Digital Natives będzie odpowiedzialna za stworzenie spójnej strategii treści, która będzie dostosowana do specyfiki każdej z marek, jednocześnie uwzględniając różnice kulturowe i operacyjne w różnych regionach.

Agencja planuje wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia treści, co ma na celu zwiększenie kreatywności bez utraty jakości. Treści będą publikowane na popularnych platformach, takich jak Instagram, TikTok i YouTube, co pozwoli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję