Beko wybiera Digital Natives jako globalną agencję social media

Marka AGD Beko wybrała Digital Natives na globalną agencję social media po przetargu, w którym wzięło udział sześć agencji. Współpraca obejmie trzy kluczowe marki: Beko, Hotpoint i Whirlpool.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Beko wybiera Digital Natives jako globalną agencję social media
Kadr z reklamy Beko

Digital Natives będzie odpowiedzialna za stworzenie spójnej strategii treści, która będzie dostosowana do specyfiki każdej z marek, jednocześnie uwzględniając różnice kulturowe i operacyjne w różnych regionach.

Agencja planuje wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia treści, co ma na celu zwiększenie kreatywności bez utraty jakości. Treści będą publikowane na popularnych platformach, takich jak Instagram, TikTok i YouTube, co pozwoli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów