Betclic z reklamą w stylu kina akcji

Bukmacher Betclic ruszył z nową kampanią wizerunkowo-produktową „Misje do ogarnięcia”. Akcja promuje nowy produkt marki – Misje.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Betclic z reklamą w stylu kina akcji

Nowa kampania Betclic to kontynuacja kampanii „Wybierz swój kurs”, w której marka opowiadała historie młodych bohaterów, stawiających na marzenia wbrew oczekiwaniom bliskich. Betclic po raz kolejny odchodzi od stereotypowego traktowania zakładów bukmacherskich, jako opartych wyłącznie na wiedzy i doświadczeniu.

- Chcemy pokazać, że zakłady bukmacherskie to rozrywka dla wszystkich i każdy znajdzie w nich coś dla siebie. Wyprodukowane w ramach kampanii filmy mają pokazywać, że nie trzeba być ekspertem, by przeżywać emocje związane z typowaniem wyników oraz, że to przede wszystkim zabawa – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

Betclic promuje swoje Misje

Spoty mają promować Misje – nową ofertę bukmachera, dostępną od niedawana dla wszystkich użytkowników. W jej ramach uczestnicy wykonują określone zadania, za co otrzymują freebety.

Stworzone w ramach kampanii spoty przenoszą bohatera – zwykłego Kowalskiego – do scen rodem z profesjonalnych filmów akcji. Pierwszy z nich dostępny jest już na kanale Betclic na YouTube.

Kampania będzie realizowana na wielu polach eksploatacji. W jej ramach stworzone zostały trzy filmy, które będą emitowane w Internecie oraz w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat, Canal+, czy TVP).

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyprodukował F25 Production House, natomiast za postprodukcję odpowiada Xantus. Filmy wyreżyserował Filip Bartczak. Media zaplanował i zakupił Star Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"