Beyond Meat bez mięsa w nazwie

Producent mięsa roślinnego Beyond Meat planuje w ramach planowanego, dużego rebrandingu usunąć z nazwy marki słowo “meat” (pzyp.red.: mięso). Nie chce być postrzegana jedynie jako producent zamienników mięsa. Ma skupić się na promowaniu białek roślinnych jako żywności funkcjonalnej.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Beyond Meat bez mięsa w nazwie
mat.pras.

Zmiany zapowiedział Ethan Brown, CEO Beyond Meat w wywiadzie dla “Fast Company”. Wyjaśnił, że usunięcie słowa “meat” z nawy marki ma służyć lepszemu zaprezentowaniu białka roślinnego, które jest czymś więcej niż tylko alternatywa dla produktów zwierzęcych. 

Firma wprowadza również na rynek Beyond Ground, nowy produkt wykonany z zaledwie czterech składników, który zawiera więcej białka niż mielona wołowina pochodzenia zwierzęcego 80/20. Beyond Ground kładzie nacisk na wszechstronność i nie został zaprojektowany tak, aby naśladować jakiekolwiek białko zwierzęce.

W wywiadzie dla “Fast Company” Ethan Brown ujawnił, że wprowadzenie produktu na rynek jest pierwszą częścią dużego rebrandingu Beyond. Jest to również zgodne ze strategią przejścia firmy w kierunku krótszych list składników odżywczych w ostatnich miesiącach.

Według Beyond, nowe alternatywne białko zawiera 27 g białka, 4 g błonnika i 140 kalorii na porcję. Łączy w sobie główny składnik, czyli bób z białkiem ziemniaczanym, łuską babki płesznik i wodą. Beyond wprowadził również trzy wstępnie przyprawione odmiany Beyond Ground, w tym o smaku toskańskiego pomidora, KBBQ i ananasa Chipotle.

W rozmowie z Fast Company Brown zasugerował również potencjalne przyszłe premiery rynkowe, takie jak produkty o zerowej zawartości tłuszczu i produkty po treningu. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii