Od niedawna można zaobserwować na antenie TVN zmiany w emisji bloków reklamowych przy wybranych programach, głównie w prime-time.
I tak np. nie ma bloku reklamowego między powtórkowymi odcinkami "Kuchennych rewolucji" a serialem "Detektywi", tuż przed godz. 18, od poniedziałku do piątku. Dodatkowo pod koniec emisji "Kuchennych rewolucji" lektor zapowiada "Detektywów", zaznaczając, że pojawią się na antenie bez przerwy reklamowej.
Nieco inna sytuacja miała miejsce do ubiegłego tygodnia w czwartkowe wieczory, między programami "The Floor" i "Kuchenne rewolucje". Wtedy emitowano blok reklamowy, ale tylko z jednym spotem. Także w tym przypadku informował o tym lektor tuż przed końcem emisji "The Floor".
Oglądanie dostosowane do potrzeb widza
Jak przekazało nam biuro reklamy TVN Media, wprowadzane zmiany wynikają z obserwacji tego, jak dziś odbiorcy konsumują treści. To element naszej szerszej strategii reagowania na zmieniające się preferencje odbiorców.

W odpowiedzi dla Wirtualnemedia.pl przekazano, że nadawca rozumie, że widzowie korzystają z contentu w różny sposób – zarówno linearnie, jak i nielinearnie – i dlatego chce zapewnić im jak najlepsze doświadczenie oglądania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb i preferencji.
W tym celu sprawdzane są różne rozwiązania, które mają optymalizować płynność oglądania i zapewnić elastyczny dostęp do treści. Wyniki analizowane są na bieżąco, a na ich podstawie wdrażane są zmiany, które realnie odpowiadają na potrzeby widza.










