Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Biuro reklamy TVN Media wprowadziło zmiany w emisji bloków reklamowych na antenie TVN przy wybranych programach – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Firma tłumaczy, że to element naszej szerszej strategii reagowania na zmieniające się preferencje odbiorców.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami
Reklamy w TVN

Od niedawna można zaobserwować na antenie TVN zmiany w emisji bloków reklamowych przy wybranych programach, głównie w prime-time.

I tak np. nie ma bloku reklamowego między powtórkowymi odcinkami "Kuchennych rewolucji" a serialem "Detektywi", tuż przed godz. 18, od poniedziałku do piątku. Dodatkowo pod koniec emisji "Kuchennych rewolucji" lektor zapowiada "Detektywów", zaznaczając, że pojawią się na antenie bez przerwy reklamowej.

Nieco inna sytuacja miała miejsce do ubiegłego tygodnia w czwartkowe wieczory, między programami "The Floor" i "Kuchenne rewolucje". Wtedy emitowano blok reklamowy, ale tylko z jednym spotem. Także w tym przypadku informował o tym lektor tuż przed końcem emisji "The Floor".

Oglądanie dostosowane do potrzeb widza

Jak przekazało nam biuro reklamy TVN Media, wprowadzane zmiany wynikają z obserwacji tego, jak dziś odbiorcy konsumują treści. To element naszej szerszej strategii reagowania na zmieniające się preferencje odbiorców.

W odpowiedzi dla Wirtualnemedia.pl przekazano, że nadawca rozumie, że widzowie korzystają z contentu w różny sposób – zarówno linearnie, jak i nielinearnie – i dlatego chce zapewnić im jak najlepsze doświadczenie oglądania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb i preferencji.

W tym celu sprawdzane są różne rozwiązania, które mają optymalizować płynność oglądania i zapewnić elastyczny dostęp do treści. Wyniki analizowane są na bieżąco, a na ich podstawie wdrażane są zmiany, które realnie odpowiadają na potrzeby widza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Zamieszanie wokół cen za Prime Video. Przez chwilę wyższe opłaty

Zamieszanie wokół cen za Prime Video. Przez chwilę wyższe opłaty