„Bezpieczeństwo w podróży” reklamuje Mitsubishi ASX (wideo)

W telewizji, radiu i internecie zaczęła się kampania reklamowa nowej wersji Mitsubishi ASX. Reklamy na potrzeby akcji przygotowały agencje Schulz Brand Friendly i Imagine.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy nowej wersji Mitsubishi ASX podkreślają, że samochód ten zapewnia wysoką niezawodność i bezpieczeństwo w różnych aspektach, o czym świadczą m.in. otrzymane przez niego wyróżnienia w testach bezpieczeństwa.

Kampania informuje również, że samochód ten jest dostępny w nowej ofercie sprzedaży ratalnej, w której spłata jest rozłożona na dwa lata.

Akcja reklamowa od 4 października jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP1 i TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne z oferty Atmediów i Discovery), radiu oraz internecie (bannery i mailingi).

Adaptacją spotu telewizyjnego oraz kreacją i produkcją reklamy radiowej zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, a reklamy internetowe i stronę docelową, do której prowadzą, przygotowała agencja Imagine.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"