Bezpieczne zakupy w MediaMarkt - od 4 maja otwarte wszystkie sklepy

Od poniedziałku, 4 maja zostaną otwarte wszystkie sklepy MediaMarkt. Sieć jest przygotowana do ponownego uruchomienia marketów, zapewniając zarówno pracownikom, jak i klientom najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny. Klienci MediaMarkt mogą być pewni, że sieć zadbała o ich bezpieczeństwo, komfort podczas zakupów oraz wysoki poziom obsługi od pierwszego dnia wznowienia działalności. „Sklepy stacjonarne są naszym kluczowym kanałem dystrybucji. Klienci doceniają fachowe doradztwo naszego personelu i szeroką ofertę usług. Cieszymy się, że możemy ich znowu zaprosić do wszystkich sklepów MediaMarkt. Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo pracowników i klientów, dlatego w naszych marketach wdrożyliśmy szereg procedur, które zapewnią dostęp do pełniej oferty produktów przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa i zasad sanitarnych.” – mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska. Bezpieczne i komfortowe zakupy W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników MediaMarkt dostosował przestrzeń sklepów do nowych warunków, wprowadzając specjalne środki bezpieczeństwa, a także zasady pracy i obsługi. Zgodnie z zaleceniem władz obowiązuje ograniczenie liczby klientów, a we wszystkich sklepach znajdują się dozowniki z płynem dezynfekującym. Przy stanowiskach kasowych, w serwisach oraz puntach ratalnych zostały zamontowane ochronne ekrany wykonane z pleksi. Wszyscy pracownicy MediaMarkt są wyposażeni w osłony twarzy, a przed rozpoczęciem pracy wykonywany jest pracownikom pomiar temperatury. Towar ekspozycyjny i powierzchnie narażone na gromadzenie się dużej ilości zanieczyszczeń są regularnie czyszczone. Wzmożone środki higieny obowiązują również poza halą sprzedaży – w pomieszczeniach biurowych czy magazynie. Materiały informacyjne na terenie sklepu, takie jak plakaty czy naklejki przypominają klientom o podstawowych zasadach bezpieczeństwa – przestrzeganiu zasad higieny, zachowaniu odstępu. Sklep rekomenduje płatności bezgotówkowe. Wszystkie kanały sprzedaży otwarte, jeszcze więcej punktów odbioru Wielokanałowy model biznesowy nadal będzie wyznaczał kierunek działań podejmowanych przez MediaMarkt. Zgodnie z objętą strategią biznesową, szeroka oferta MediaMarkt będzie znowu dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży - w blisko 90 sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym, poprzez czat czy infolinię, czynną siedem dni w godzinach 8:00-21:00 oraz na platformie handlowej Allegro. Towar zamówiony online można będzie odebrać w sklepie stacjonarnym, w ponad 20 000 punktach odbioru (paczkomatach, sklepach Żabka, na stacjach Orlen, w kioskach Ruchu czy na Poczcie Polskiej) oraz w punktach odbioru osobistego drive-thru. Kontakt z personelem pozostanie w nich ograniczony do minimum. Pierwszy taki punkt został uruchomiony w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej 79 i od 4 maja będzie działał od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00. W związku w ponownym uruchomieniem wszystkich sklepów stacjonarnych sieci, klienci MediaMarkt mogą liczyć na ciekawe oferty promocyjne. MediaMarktSaturn Polska press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji