"Bezwzględnie pyszny" hasłem nowej kampanii ketchupu Winiary

„Bezwzględnie pyszny!” to hasło kampanii nowej odsłony ketchupu Winiary  zrealizowanej przez Publicis Poland. Do zadań agencji należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo do telewizji oraz materiałów do digitalu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Bezwzględnie pyszny" hasłem nowej kampanii ketchupu Winiary
mat.pras.

Kampania łączy “bezwzględną apetyczność z poczuciem humoru”. Spot telewizyjny to trzy krótkie historie pokazujące, że ketchupowi Winiary nie sposób się oprzeć.  

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, YouTube oraz TikToku. 

Reżyserem spotu jest Wojciech Barczuk, produkcją zajęło się Graffiti Films, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OpenMind.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska