Biedronka i Lidl zmysłowo reklamują desery: Sorbet Mandarynka i lody „Gelatelli Noblissima”

Sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins) oraz Lidl Polska promują spotami desery na lato.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Biedronka i Lidl zmysłowo reklamują desery: Sorbet Mandarynka i lody „Gelatelli Noblissima”

Portugalska sieć w reklamie „Sorbetu Mandarynka” prezentuje go jako orzeźwiający, zmysłowy i kuszący.

Z kolei Lidl w nowym spocie promuje lody marki „Gelatelli Noblissima”. Desery dostępne są w kilku smakach – czekoladowym, straciatella i orzechowym.

Za obsługę reklamową Biedronki odpowiada agencja Duda Polska.

W ostatnich tygodniach obie sieci handlowe ruszyły z akcjami promocyjnymi, w ramach których klienci mogą nabyć pluszowe zabawki w kształtach owoców i warzyw. „Lidlaki z Ryneczku” można kupić za niecałe 10 zł, maskotki w Biedronce w ramach kolejnej odsłony „Gangu Świeżaków” zdobywa się w zamian za punkty przyznawane za zakupy.

Sieci handlowe należą do czołowych polskich reklamodawców. Największym z nich jest Lidl Polska, który w pierwszym półroczu br. na promocję w telewizji i radiu wydał 65,7 mln zł. Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, na ten sam cel wydał 29,5 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek