Kampania w magazynach kobiecych i lifestyle'owych wspiera kosmetyki z linii Neuro - najnowszą serię antiagingową marki Bielenda, opartą na połączeniu odmładzającego neuropeptydu ze składnikami pielęgnacyjnymi. Serię Neuro tworzy linia Neuro Hialuron, Neuro Collagen, Neuro Glicol + Vit. C oraz Neuro Retinol. W kreacjach reklamowych marka podkreśla najwyższe, wśród preparatów Bielenda, stężenie składników aktywnych oraz potwierdzoną badaniami skuteczność przeciwzmarszczkową nowych kosmetyków.
Działania w telewizji obejmują sponsoring programów m.in. serialu „Belle Epoque” i teleturnieju „Milionerzy” w TVN oraz show „Jaka to melodia?” w TVP1.

Aktywnościom w prasie i w telewizji towarzyszy silne wsparcie w internecie: promocja w serwisie player.pl, obecność reklamowa na wybranych portalach (np. pudelek.pl), a także współpraca z blogerami i akcje specjalne z influencerami. W kampanii zostaną też wykorzystane media społecznościowe: Facebook, Instagram, Youtube oraz startujący właśnie profil Snapchat.
Za realizację kampanii odpowiada - wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne - Cappuccino Public Relations / Great Story.
Poprzednio Bielenda realizowała szeroką kampanię reklamową latem ub.r. - jej twarzą była Edyta Olszówka.











