Blachotrapez partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne lata

Polski Związek Piłki Nożnej i Blachotrapez przedłużyły umowę, w ramach której firma jest oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowy kontrakt będzie obowiązywał do połowy 2020 roku, z możliwością przedłużenia o dwa lata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Blachotrapez partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne lata

Blachotrapez został partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski w lutym br. Dotychczasowa umowa obowiązuje do połowy 2018 roku.

- Jako firma od lat stawiamy na sport i polskich sportowców, wspierając ich zaangażowanie w walce o zwycięstwo. Sport jest częścią naszej długofalowej strategii marketingowej, jest zmaterializowaniem naszej tożsamości w wymiarze wizerunkowym. Minione pół roku pokazało, że nasza współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej przynosi wymierne korzyści - uzasadnia Rafał Michalski, prezes Blachotrapezu.

- PZPN jest postrzegany jako wiarygodna, rozpoznawalna marka o dużym zasięgu, dlatego też jako firma chcemy być z nią utożsamiani. Pragniemy wspierać ważne idee, nie tylko biznesowe, ale również społeczne: pasje naszych pracowników, kontrahentów i klientów. Ponadto jest w nas bardzo dużo emocji zbliżonych do tych, które pojawiają się w sporcie. Dlatego też w strategii marketingowej i na płaszczyźnie wizerunkowej chcemy wspierać instytucje, które łączą w sobie te wszystkie wartości - dodaje Renata Skawska, współwłaścicielka firmy.

W ramach umowy Blachotrapez w swoich działaniach marketingowych może posługiwać się tytułem oficjalnego partnera piłkarskiej reprezentacji Polski oraz logo tej drużyny. Z kolei logo spółki będzie widoczne podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, w serwisie Laczynaspilka.pl, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Ponadto firma będzie także sponsorem reprezentacji Polski do lat 21.

Nowa umowa będzie obowiązywała od sierpnia 2018 roku do Euro 2020 (zaplanowanego na połowę 2020 roku). W kontrakcie zapisano możliwość przedłużenia go do mistrzostw świata w Katarze w 2020 roku.

Blachotrapez wiosną br. podpisał umowę reklamową z Kamile Glikiem, piłkarzem reprezentacji Polski i klubu AS Monaco. W czerwcu zaczęła się kampania z udziałem Glika pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online