Bloger z MniamMniam.pl w akcji samplingowej Coca-Coli

Coca-Cola Poland Services rozpoczyna dwumiesięczną akcję samplingową, którą chce promować wspólne posiłki. Za jej realizację odpowiadają firmy: Craft&Momentum, McCann&MRM, Fortis, SMG Liquid Thread, MediaCom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bloger z MniamMniam.pl w akcji samplingowej Coca-Coli

Akcja samplingowa potrwa do końca czerwca. W jej ramach każdego dnia zespoły samplingowe będą odwiedzać polskie rodziny, aby wręczyć im w prezencie specjalne zestawy Coca-Cola.

Znajdzie się w nich specjalna butelka napoju z wyjątkową etykietą, którą można wykorzystać jako zaproszenie na wspólny posiłek. W przygotowanych przez markę materiałach znajdzie się też pomysł na smaczny obiad autorstwa Grzegorza Ostrowskiego, jednego z najbardziej popularnych blogerów kulinarnych w Polsce (MniamMniam.pl). Pakiet będzie też zawierać zestaw ofert lokalnych sieci handlowych, dających możliwość zakupu w promocyjnej cenie Coca-Cola oraz innych produktów potrzebnych do przygotowania rodzinnego posiłku.

Na mapie akcji znalazło się aż 7 miast: Kraków, Trójmiasto, Bydgoszcz, Lublin, Toruń, Kielce, Olsztyn. W wybranych lokalizacjach konsumenci otrzymają również do spróbowania wodę mineralną Kropla, w jednym z trzech smaków: jabłka, truskawki lub cytryny. - Wspólne posiłki tworzą rytuały i sprawiają, że każdy moment staje się wyjątkowy. Akcją samplingową Coca-Cola chce przypomnieć Polakom jak niewiele trzeba, by cieszyć się z chwil spędzonych razem. Chce także ułatwić organizację wspólnego czasu - stąd na butelkach Coca-Cola pojawiły się specjalne etykiety-zaproszenia, a zestawy będą zawierać przepisy od Grzegorza Ostrowskiego z MniamMniam.pl - mówi Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Akcja samplingowa Coca-Cola jest częścią kampanii „Razem Smakuje Lepiej” oraz jednym z elementów całorocznej kampanii 360 marketingowej.

Za realizację akcji samplingowej odpowiada agencja Craft&Momentum, a kreację materiałów przygotował McCann&MRM. Przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, kreacja i obsługa w social media - SMG Liquid Thread. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Podobną akcję samplingową Coca-Cola realizowała wiosną ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele