Blue 449 odpowiada za obsługę mediową marki Primo Gusto

Należąca do Publicis Media Polska agencja Blue 449 zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla firmy Melissa Kikizas, która jest właścicielem m.in. marki makaronów Primo Gusto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja Blue 449 wygrała organizowany przez marketera przetarg mediowy. Firma nie podaje liczby i nazw jego uczestników ani wysokości budżetu mediowego.

Blue 449 odpowiada za realizację strategii mediowej, planowanie oraz zakup mediów. Pierwszym wspólnie realizowanym projektem jest rozpoczęta właśnie kampania makaronów Primo Gusto. W kampanii wykorzystano spoty telewizyjne, podkreślające autentyczny południowy temperament marki, oraz reklamy internetowe.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów